09353038781

09353038781

کیفیت و قدرت در خدمت به صنعت

شرکت زامکو بهترین مرکز فروش ماشین آلات صنعتی

دفتر فروش:  02634716956

تلفن کارخانه: 02634716952

راهنمای خرید دستگاه بسته بندی شیرینگ پک

راهنمای خرید دستگاه شیرینگ پک | خرید دستگاه بسته بندی شیرینگ پک

دستگاه شیرینگ پک ابزاری است که برای پوشاندن محصولات مختلف با فیلم شرینک پی وی سی استفاده می شود. درواقع یک نایلون یا فیلم شرینک از نوع PVC را به دور محصول شما می پیچد و با اعمال گرما و حرارت روی آن، کامل مهر و موم می شود و بسته بندی شیرینک انجام می شود. این دستگاه ها سبک وزن هستند و می توان از آن ها برای بسته بندی انواع مواد استفاده کرد. نسخه های سنگین تر این دستگاه ها برای مصارف صنعتی به کار می روند.

دستگاه بسته بندی شیرینگ پک برای چه محصولاتی مناسب است؟

دستگاه شیرینگ پک برای بسته بندی مواد غذایی، بطری ها در کنار هم و انواع قوطی ها، شرینک لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی، جعبه ها و کارتن ها و بسیاری دیگر از محصولات مختلف مناسب می باشند. هیچ محصولی وجود ندارد که این دستگاه شیرینگ حرارتی بسته بندی نتواند کند.

راهنمای خرید دستگاه بسته بندی شیرینگ پک
بهترین راهنمای خرید دستگاه شیرینگ پک

چرا باید از بسته بندی شرینک پک استفاده کنیم؟

فیلم شرینک PVC پی وی سی به محصولات شما کیفیت می بخشد. این فیلم های شیرینگ ارزش محصولات شما را افزایش داده و آن ها را برای چشم ها جذاب تر می کنند. علاوه بر این، این فیلم ها به هر محصولی جلوه زیبایی می بخشند و ارزش آن ها را بیشتر می کنند. همچنین موجب محافظت از محصول شما دربرابر عوامل مختلف مثل دستکاری، رطوبت، گرد و خاک، حشرات و… می شود.

قبل از خرید دستگاه شیرینگ باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

قبل از خرید دستگاه شیرینگ پک، باید به نکات زیادی توجه کنید که در اینجا به برخی از آن ها اشاره می کنیم. برای خرید تجهیزات بسته بندی، باید هزینه قابل توجهی را پرداخت کنید، به همین دلیل ما مشتاقانه به شما کمک می کنیم تا بایدها و نبایدها را در هنگام خرید درک کنید. بهتر است تحقیق دقیقی انجام دهید و سپس اقدام به خرید کنید.

راهنمای خرید دستگاه شیرینگ پک (1)

1. میزان استفاده و انتظارات شما

اگر قصد دارید از این تجهیزات به صورت روزمره استفاده کنید، باید دستگاهی را انتخاب کنید که نیاز های شما را برآورده کند. در بسیاری از موارد، تجهیزات دستگاه شيرينگ پك دست دوم ممکن است در نهایت باعث اتلاف پول شما شوند و این چیزی نیست که شما انتظار دارید. پس بهتر است تعداد دفعات استفاده خود را در نظر بگیرید. اگر می خواهید در تعداد بالا و به صورت دائم بسته بندی انجام دهید بهتر است دستگاه های نو، با گارانتی و پشتیبانی را انتخاب کنید. تجهیزات سبک شیرینگ پک از نوع دستگاه بسته بندی خانگی برای محصولات سبک و حداقل ظرفیت بسته بندی با سرعت پایین تر مناسب تر هستند.

2. انواع دستگاه بسته بندی شیرینگ پک

با توجه به انواع مختلف تجهیزات بسته بندی موجود، لازم است مناسب ترین نوع آن را برای خود خریداری کنید. دستگاه های شیرینگ مختلفی برای انواع بسته بندی ها توسط زامکو ساخته و به فروش میرسند (اتوماتیک، نیمه اتوماتیک، دستی و…). در نتیجه، بهتر است قبل از خرید دستگاه بسته بندی شیرینگ پک، در مورد نوع بسته بندی و محصول خود اطلاعات کامل داشته باشید.

انتخاب و خرید دستگاه شیرینگ پک مناسب برای نیاز های بسته بندی محصولات شما، مهمترین قدم می باشد. اگر انتخاب درست داشته باشید دستگاه های شرینک به صرفه جویی در زمان، کاهش هزینه ها، کاهش نیروی انسانی و محافظت و زیبایی محصولات شما کمک بسزایی می کنند.

مهم ترین مدل های دستگاه شیرینگ پک شامل:

3. سرعت عملکرد دستگاه بسته بندی شیرینگ پک

سرعت عملکرد دستگاه بسته بندی بسته به نوع دستگاههای صنعتی که استفاده میکنید، متفاوت خواهد بود. بنابراین، قبل از خرید دستگاه شیرینگ پک، باید در نظر بگیرید که چه سرعتی برای شما و نوع محصولات شما مناسب است و بر اساس نیاز خود، دستگاه شرینک مناسب را انتخاب کنید. دانستن حجم تولید و نیازهای خروجی بسته بندی به شما کمک می‌کند تا سیستمهای مختلف را با هم مقایسه کنید. به عنوان مثال، برخی از ماشین آلات شیرینگ پک می‌توانند در هر ساعت چندین محصول را به صورت اتوماتیک بسته بندی کنند، در حالی که برخی دیگر ممکن است در هر دقیقه 1 تا 30 محصول را شیرینک کند.

4. آیا محدودیت در فضا و محیط یا کارگاره دارید؟

مانند بسیاری از ماشین آلات و دستگاه های صنعتی دیگر، دستگاه بسته بندی شیرینگ پک نیز در اندازه ها و ابعاد مختلفی طراحی و ساخته می شوند. قبل از انتخاب، و خرید دستگاه بهتر است فضایی که قرار است دستگاه شیرینگ بسته بندی کند را بررسی کنید و سپس سایز و ابعاد مناسب محیط و خط تولید خود را خریداری کنید. اگر اندازه محیط و فضای کارگاه شما کوچک است؛ و همچنین وسایل کوچکی برای بسته بندی شیرینگ دارید، به سیستم و دستگاه شیرینگ پک کوچک مثل مدل های رومیزی، ایستاده کابینی نیاز دارید.

5. قیمت و هزینه ها

هزینه ها نیز یکی از عوامل مهمی است که باید قبل از خرید دستگاه بسته بندی شیرینگ پک در نظر داشته باشید. شما باید دستگاه شرینکی را خریداری نمائید که به صورت همزمان نیاز های شما را رفع کند. قیمت دستگاه بسته بندی شیرینگ تونلی و انواع شیرینگ کابینی در زامکو بسیار ارزان و مقرون به صرفه است. با خرید محصولات و ماشین آلات صنعتی زامکو شامل 2 سال گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش می شوید.

6. کیفیت فیلم شرینک

کیفیت فیلم بسته بندی شرینک پی وی سی که استفاده می‌کنید نیز بسیار مهم است. این فیلم ها به محصولات شما جلوه زیبایی می بخشند و مقاومت آن ها را افزایش میدهند. اطمینان حاصل کنید که فیلم شرینکی که جهت بسته بندی شیرینگ پک استفاده میکنید با دستگاه بسته بندی شما سازگار باشد و کیفیت مناسبی داشته باشد.

7. خدمات پس از فروش و پشتیبانی

یکی دیگر از عوامل مهم در انتخاب و خرید دستگاه بسته بندی شیرینگ پک، خدمات پس از فروش و پشتیبانی فنی است. اطمینان حاصل کنید که شرکتی که از آن دستگاه را خریداری می‌کنید، خدمات پس از فروش مناسبی ارائه می‌دهد و در صورت بروز مشکل، پشتیبانی فنی لازم را ارائه میکند. تمامی دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی زامکو دارای 15 سال خدمات پشتیبانی فنی هستند.

جهت مشاوره و خرید دستگاه بسته بندی شیرینگ پک با کارشناسان مجموعه صنعتی زامکو تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *